• Parfumi
    • Kozmetika
      • Ličila
      • VSE ZA NEGO
    • LEPOTNI NASVETI
    • NAKUP NA SPLETICNA.SI
      • NAJCENA
    • Home
    • Shopping
    • Dišave leta 2017

    Dišave leta 2017

    admin | 2 maja, 2017 | Articoli con foto

    Bodite med prvimi, ki bodo preizkusili najnovejše dišave, lansirane leta 2017.

    Izbirate lahko med znanimi blagovnimi znamkami, kot so Calvin Klein ,Davidoff, Giorgio Armani … Nekatere dišave še niso dostopne v slovenskih fizičnih drogerijah, pri nas pa jih boste prejeli na dom v roku 2-4 delovnih dni. Za piko na i, pa boste te originalne dišave kupili po NAJNIŽJIH cenah. 

    Že veste, katera dišava bo postala hit leta 2017?

    Giorgio Armani Code Cashmere


     

    Armani Code Cashmere je orientalsko-cvetna dišava za ženske, ki so nežne, a nepopustljive hkrati. Glavna kraljica dišave je nota pomarančnega cveta, katero jasmin sambac še dodatno poudari. Je izjemno čutna in preprosto nepozabna ter se z notami heliotropa, mandljevega mleka in irisa prepleta v čudovito poezijo neverjetnih akordov. Nepopustljivo naravo tako ženske kot tudi same dišave predstavljajo note usnja, antilopa in kadilne bosvelije s primesmi cvetličnih not. Obstojnost dišave je navdušujoča.

    Yves Saint Laurent Black Opium Floral Shock

    Žametno gladek in gurmansko sladek vonj se prelevi v (ljubiteljem Black Opium-a še neznane) dimenzije uravnotežene svežine zelenja in sadja. Vonj Black Opium Floral Shock vam bo bodisi všeč ali pa ne. Ledena kava je dopolnjena z vstopom značilnih citrusov, za nameček pa je posuta s polnim naročjem belih cvetov gardenije in cvetov pomarančevca Absolut. Zahvaljujoč zapeljivi piki na i, v preobleki belega mošusa, dišava Yves Saint Laurent Black Opium Floral Shock ne izgubi niti kančka svoje nežnosti, čutnosti in elegance, ki je značilna za Black Opium žensko.

    Roberto Cavalli Paradiso Assoluto

    Resnično rajska dišava, naznanja da je čas za sprostitev. Uživati je treba ob malih, vsakdanjih stvare in čudovitih notah Paradiso Assoluto dišave, ki se odpre z nebeškimi notami rožnatega popra in sladke glicinije. Srcu dišave vlada divji jasmin obogaten z rdečo lilijo, medtem ko vanilija, sandalovina in pačuli dajejo dišavi toplino in drzno noto svobode.

    Guerlain Mon Guerlain

    Moj nevidni tattoo. Moja dišava. Mon Guerlain.

    Dišava ustvarjena za ženske, ki jih občudujemo. Za iskrene, izjemne in pristne ženske

    Mon Guerlain temelji na noti vanilije, katera se mogočno razvije ob noti vsem priljubljene sivke in Sambac jasmina. Sandalovina  v spodnjih notah dišave odraža moč in ohranja skrivnost dišave. Neverjetna obstojnost je na naši koži resnično kot neviden tatto.

     

    PARFUMSKE NOVOSTI NA ENEM MESTU

    Priljubljeni članki

    Odkrijte skrivnosti korejske lepote z nami

    Suhi šamponi – ali delujejo in kateri so najboljši

    Nasveti za ustvarjanje popolnega božičnega vzdušja

      • No translations available for this page
        Piškotki & GDPR
        Da bi zagotovili najboljšo možno storitev, uporabljamo tehnologijo, kot so piškotki, za shranjevanje in/ali dostop do informacij o napravi. Soglasje s piškotki nam bo omogočilo obdelavo podatkov, kot je vedenje brskanja ali edinstven ID na tem spletnem mestu. Nestrinjanje ali umik soglasja lahko negativno vpliva na nekatere lastnosti in funkcije.
        Funkcionalni Vedno omogočeni
        Tehnična hramba ali dostop je nujno potreben za zakonit namen omogočanja uporabe določene storitve, ki jo je udeleženec ali uporabnik izrecno zahteval, ali izključno za namene prenosa komunikacije preko elektronskega komunikacijskega omrežja.
        Preference
        Tehnično shranjevanje ali dostop je potreben za zakonit namen shranjevanja preferenc, ki jih ne zahteva naročnik ali uporabnik.
        Statistični
        Tehnično shranjevanje ali dostop, ki se uporablja izključno za statistične namene. Tehnično shranjevanje ali dostop, ki se uporablja izključno za statistične namene.
        Oglaševalski
        Tehnična shramba ali dostop sta potrebna za ustvarjanje uporabniških profilov za pošiljanje oglasov ali za sledenje uporabniku na spletnem mestu ali na več spletnih mestih za podobne tržne namene.
        Upravljanje možnosti Upravljanje storitev Upravljanje prodajalcev {vendor_count} Preberite več o teh namenih
        Urejanje
        {title} {title} {title}